Monday 16 June 2014

Posted by CikAlin VitaShop on 01:05 No comments

 
DI BULAN Ramadhan rahmat Allah terbentang seluas-luasnya. Berkatnya turun di mana-mana. Keredhaan-Nya terbuka sepanjang Ramadhan. Keampunan-Nya terbuka siang dan malamnya. Pahalanya mencurah-curah bagaikan hujan lebat. Ia diganda-gandakan berbanding di bulan-bulan biasa.
 

Perbanyakkan lah  amalan-amalan yang sangat digalakkan dalam bulan Ramadhan, seperti  membaca Al Quran, perbanyakkan berdoa , Iktikaf di masjid dengan solat berjemaah dan solat tarawih, juga selalu bersedekah  dan lain lain .

 
 

Untuk menggandakan amalan seperti di atas di bulan yang barakah ini kita perlu bersahur dengan sebaik baiknya bagi memberikan kita tenaga hingga ke akhir waktu puasa .

Untuk itu , mari saya perkenalkan set Mighty 3 Gems Shaklee yang dengan izin Allah akan memberi anda pengalaman puasa yang berbeza. Badan anda akan rasa lebih cergas dan lebih sihat ketika berpuasa. Jom berpuasa dengan Shaklee!   

Set Berpuasa Shaklee atau Shaklee Mighty 3 Gems mengandungi 3 jenis minuman berkhasiat iaitu ESP (Energizing Soy Protein), Meal Shakes dan Performance Drinks.

 

 
 
Energizing Soy Protein - Sumber protein tinggi yang akan membuatkan anda rasa kenyang yang tahan lebih lama .
Meal Shakes - Sumber multivitamin yang terbaik . Bila kita berpuasa , badan kita sebenarnya melalui proses detoksifikasi . Sementara detoksifikasi itu berlaku , Meal Shakes dapat memastikan badan kita mendapat bekalan nutrien baru yang mencukupi .
Performance Drinks - Minuman sperti isotonic tetapi tanpa gas .Ianya bagus dalam mengelakkan dehidrasi kulit sebab ia mengurangkan kehilangan bendalir dan menyokong tahap hidrasi lebih baik berbanding air .Ia akan seimbangkan proses kehilangan air dalam badan dan justeru itu badan akan kekal rasa segar . Dengan itu anda tidak akan rasa mudah dahaga . Digalakkan juga diambil masa berbuka supaya cepat menyegarkan badan dari keletihan .
 
Set Mighty 3 Gems ini amat sesuai untuk yang berpuasa dan ;-
  • Ibu mengandung
  • Ibu yang menyusukan anak .
  • Orang yang bekerja berat .
  • Warga tua.
  • Kanak -kanak ( terutama yang baru mula berpuasa )
  • Remaja /Pelajar
 
 
 
Hubungi saya untuk mendapatkan set ini .
 
Selamat Berpuasa
 
 
----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Faizal Deni
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Melaka Tengah / Alor Gajah / Jasin
Shaklee ID [ No : 1078662 ]
Fon : 011-21196728
Email : cikalin.vitashop@gmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1078662 .
Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya
----------------------------------------------------------------------------------------

0 ulasan:

Post a Comment