Wednesday 15 January 2014

Posted by CikAlin VitaShop on 00:16 No comments
Obesiti adalah satu keadaan  yang ramai orang tidak suka dan tidak selesa apabila memiliki status ini  . Ianya adalah satu anugerah dan rupa bentuk badan yang tidak popular , juga tidak meyakinkan .

Ada orang kata gemuk itu menawan , comel dan macam macam lagi , tapi kata kata itu hanya di bibir sahaja tapi di hati tidak sama sekali . Hendak menggayakan pakaian dengan gaya terkini pun menjadi masalah yang besar . Ianya juga mengundang banyak risiko kesihatan yang memerlukan pemantauan yang teliti.




Justeru itu saya mempelawa mereka mereka yang menghadapi masalah ini untuk mengamalkan cara pengambilan Set Slim Sihat Shaklee ( 4S ) .

Konsep 3S

            DETOX  ----- BAKAR ----- BINA

DETOX
 


Detox juga dikenali sebagai buang toksik . Ianya adalah proses di mana segala toksin , lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar . Selain dari mengelakkan dari masalah kesihatan yang serius . proses ini juga untuk memastikan vitamin /supplemen diserap dengan lebih sempurna oleh tubuh badan kita .
 
Agen Detox yang utama adalah ALFALFA . Akar herba yang hebat ini tumbuh sangat jauh ke dalam Tanah untuk menyerap nutrient penting dan mineral yang terdapat jauh di muka bumi . Dikenali sebagai agen pembersih badan dan penyah toksik , merangsang aliran hempedu dan membantu melindungi dari radiasi dan juga membantu mengawal bau badan .
 
 
 
 
HERBLAX adalah kombinasi 9 herba semulajadi tradisi . Sifatnya yang menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut membantu usus kita lebih aktif untuk gerakan Peristalsis . Peristalsis adalah pergerakan kembang kuncup untuk menolak makanan sepanjang salur pencernaan.
 
 
BAKAR
 
Agen pembakar lemak adalah LECITHIN dan OMEGA GUARD . LECITHIN berfungsi sebagai pencair lemak ataupun fat emusifier. Jika disertakan dengan senaman yang bersesuaian ianya akan lebih mempercepatkan proses pembakaran .Ianya akan memecahkan lemak degil dan bergabung dengan lemak lemak tersebut dan seterusnya membawa keluar . Ianya diekstrak dari kacang soya organik bukan GMO, setiap kapsul mengandungi 520mg lecithin soya termasuk 80mg kolin dan 48mg inositol.
 
 
 
 
OMEGA GUARD meningkatkan hormon leptine yang mengawal selera makan dan akan terasa kenyang lama .  Ianya mempunyai 3 kali ketumpatan dari ketumpatan hati minyak ikan .Mengandungi rangkaian spectrum penuh 7 jenis asid lemak Omega 3 semulajadi termasuk EPA , DHA , ALA dan banyak lagi.
 
 
BINA
 
Agenya adalah CINCH Shaklee . Ianya bertindak sebagai agen untuk pembinaan otot yang ditakuti akan hilang di waktu proses detox dan pembakaran lemak. Otot yang sihat mampu menaikkan kadar metabolisma dan juga membakar kalori dengan baik .
Cinch kaya dengan protin , protin amat diperlukan bagi pembinaan otot dan juga membantu anda merasa kenyang dan secara langsung membantu anda mengurangkan pengambilan makanan antara waktu makan .
Cinch juga mengelakkan badan mengelebeh disebabkan oleh proses pengurangan berat badan . 
 
 
Kelebihan CINCH Shaklee
  • Mengandungi 24 gram protein untuk setiap hidangan bagi membolehkan anda merasa kenyang
  • Rendah indeks glisemik =22 , ianya sesuai untuk penghidap kencing manis di mana boleh membantu mengekalkan tahap gula dalam darah yang normal dan juga memberi tenaga yang konsistent .
  • Mengandungi kandungan serat yang tinggi iaitu 6 gram serat untuk setiap hidangan .
  • Dikuatkan oleh Leucine untuk memelihara otot semasa proses andan menurunkan berat badan .
Set yang diketengahkan ini adalah set lengkap . Set bajet adalah gabungan tiga vitamin iaitu Alfalfa , Herblax dan Lecithin . 
 
Sebarang pertanyaan dan cara pemakanan yang optimum boleh hubungi saya di :
 
Faizal Deni
call/sms :011-21196728
Whatsapp :013-2050629
Fb : CikAlin Vitashop  untuk maklumat lanjut dan berita terkini
          
 
 
 
 
 
 
 
    
 
 
 
 

0 ulasan:

Post a Comment